Monday, January 26, 2009

Tahniah kepada AJK kejohahan Ragbi USM Joker 10's 2009

Aku ingin merakamkan tahniah kepada jawatan kuasa kejohanan r edisi ke 4 kerana telah berjaya menganjurkan kejohanan pada kali ini dengan meriah dan teratur. Tahniah kepada pengarah Saudara Wan Muhammad Arif atau dikenali sebagai toyol kerana berjaya memimpin AJK sehingga berjaya. Kejohanan padaagbi USM joker 10's 2009 kali ini telah disertai oleh 18 kelab dan 12 pasukan sekolah. Penaja Utama kejohanan adalah Carisbrook of New Zealand

Kejohanan kali ini di menangi oleh JLJ (tentera darat) A dengan membelasah Taiping tiger 40-0. JLJ ini merupakan johan antara rejemen askar melayu. Saingan yang berkualiti dan pengawalan bola yang menarik oleh kedua-dua pasukan amat mengagumkan. Namum ketangkasan JLJ gagal di tandingi oleh taiping tiger.

Bagi ketegori sekolah MCKK mengalahkan anderison pada pelawanan akhir. Pada peringkat separuh akhir MCKK berdepan King Edward ke -7 dengan saingan yang sangat mendebarkan dan klasik.

Majlis penutup disempurnakan oleh En Muhammad Hanif Ketua Unit Sukan USM dan Ketua Penolong pendaftar USM Kampus Kejuruteraan En. Mahizan Mahmud.
























"Syabas Jokers"

4 comments:

Anonymous said...

wahh...gambar aku yang terbaring pun ada..haha..

Anonymous said...

tanya la sapa yg tangkap gmbar2 tu suma....tentula aku uncle deen yg hebat.....hahahaha....

Anonymous said...

blah la din...
suh amik kamera malas...terimakasih kat kamera aku..hahaa

i l i said...

kalah ke??
boooooooooooooooo!!!!

(i need lasagne n kebabs)

Peta Pelawat