Tuesday, January 6, 2009

PALAPES Navy Family Day @ Batu Feringgi

Hari aku nk berkongsi tempat beraktiviti seterusnya. Ahad lepas, balik dari Taiping, the next morning aku bergerak ke Batu Feringgi Penang. Aktiviti Kali Famiy day PALAPES navy.. Mcam-macam aktiviti yang dijalankan masa family day.. tahniah Intake 21...

Kumpulan aku telah mencatat 2 kemenangan daripada 10 permainan.. Tahniah kumpulan 10.. kita mmg terre.. kepada Kumpulan lain sila cuba tahun depan.. hahahahha... Aktiviti dimulakan dengan senam erobik then permainan mcam2.. then berenti rehat dan solat zohor dimasjid berhampiran. Then diikuti lunch. then sambung berjuang lagi.. kesimpulannya team aku mmg terre...hahahahhaha... last kali acara tarik tali.. tak kira aku menang gak...

Tempat ni sesuai bg mereka yg ingin mengadakan aktiviti pantai seperti bola pantai.. bola tampar pantai dan lain-lain lg.. kemudahan sukan air pun ada kat sini., mcam banana boat.. then naik payung terjun yg boat tarik tu.. sronok tgk.. tp takdak duit nak naik.. kesian aku...

Selain tu ada gak kuda utk di tunggang n moto tayar 4.. aku tak igt nama moto ni.. harga utk semua benda ni aku taktau.. kalu malas nk bermain.. tempat ni sesuai jugak utk berkelah... boleh bbq kat sini... best.. sebelah siang confirm ok.. malam aku taktau boleh ka dak bbq kat sini... kepada pengemar aktiviti pantai, sini tempat yg aku boleh cadangkan jugak.. selamat berkelah...

"kumpulan 10 terre"

1 comment:

Anonymous said...

hi...apa khabar?
hm, sedikit perkongsian
amal tanpa ilmu tidak berguna,
amal tanpa ikhlas pun tiada guna juga
kalau kita tengok ramai orang sekarang da banyak membaca , tmbh ilmu (penghayatan secara x lgsg dr blog kwn2), tp sejauh mana kah pengamalan islam mereka sedangkan ilmu itu tingkat pertama? x nk naik tingkat seterusnya yakni amal? rugi lah kalau kita hendak tnggu masa tua baru nk beramal
...
bai2

Peta Pelawat