Saturday, December 27, 2008

Sword Barrel Lt Comm Azri

Segala puji bagi Allah yang menjadikan manusia itu berpasang-pasangan.. dengan rahmatnya juga akan lahir keturunan yang baik-baik yang akan membela Agama, bangsa dan negara. Terlebih aku ingin mengucapkan selamat pengantin baru kepada Lt Com Azri, TLDM, daripada unit Pusat Hidrografi Negara yang melangsungkan walimatulurus disebelah pihak lelaki pada 21hb Disember 2008 lepas.

Majlis ini diserikan dengan istiadat kawad pedang yang diiringi oleh pegawai (intake 19 - intake aku nie..) daripada KD SRI PINANG dan Pegawai Kadet Kanan PALAPES USM intake 20 dan 21 diiringi oleh tiupan beg pipe daripada 2 angota askar melayu.

Ini adalah tradisi Navy bg pegawai yang melansungkan perkahwinan. Semua pengiring pengantin menikmati dihidangan dimeja pengantin.. perh.. first time nie... tp menarik.. nice moment.. aku doakan tuan semoga bahagia bersama pasangan di dikurniakan cahaya mata yang sihat : )



Sabda Nabi " Perkara yang terbaik bg dua insan bercinta adalah perkahwinan"

"SELAMAT PENGANTIN BARU"


4 comments:

@f!ah said...

salam kilau..jap.dalam gambar ne ko nampak lebeh montel dan berisi..hahahha..ko dah gemok..keh2x..ke salah ang le time photoshoot tu?hahha..tu la..org soh ko berltih palapes..ko masuk dapur..melahap...kui3x..papepown..nampak segakla dgn pakaian serba putih..mesti happening kan..dat time..pengntin2x mesti terharu..lagi2x tgok ko pegang pedang tu..kui2x..bila ko nak kawad pedang kat kmpus ne?nak tgok gak..

Ariff Redza said...

bukan montel la.. tough la.. hahahha.. ko tunggu before grad aku kurus mcam 1st year.. hhahahahah

mYseLf said...

salam..
kilau, cmne nk pomot bisnes kt blog ko ni? btaw sket

Ariff Redza said...

nk promote bisness... free je.. send banner bisnnes kat email aku.. saiz aku tak igt nnt aku bgtau.. dalam format jpeg.. nk aku wat kan pun bleh.. tp kalu ang, kena belanja aku makan.. hehehehhehehe

Peta Pelawat