Thursday, December 11, 2008

Ronda-Ronda Penang

Semalam aku n family holiday ronda2 penang. Mcam biasa kalu sampai sini.. Nasi Kandaq la jadi sasaran... The best nasi kandar smalm... Nasi kandar Line Clear, Penang Road... Perh... sapa gila nasi kandaq... aku rekemen kat ampa tempat nie... b4 tu jejlan kat queen bay.. then lepas makan gurney plaza plak.... ptg2.. kami lepak kat padang kota... hahahhahaha....

AKu n Ayah aku kat padang kota

Padang Kota
Parents and adik aku tgh lepak2


Rojak Padang Kota.., perh.. kena cap duit...


Family aku menikmati rojak padang kota... abg aku ja tak balik...


Aku plak bergmbar... hahahha


Lepas makan lepak2 tepi pdang kota.. tengok boat and kapal layar... menarik....

2 comments:

Anonymous said...

ishh hairnnye aku, nape muke adik, bapak n ma kilau same ngan muke die, musykil2.....

Ariff Redza said...

hahahhahahah.... tunggu anak aku plak mesti same gak nnt....

Peta Pelawat