Saturday, December 27, 2008

Air Panas Ulu Lengong, Baling

Hari aku nk kongsi tempat percutian seterusnya yg aku penah p. Hari Sabtu lepas aku ikut rombongan pasukan bola adik aku yang kecik, KBTM yg berpangkalan di Jitra Kedah ke perlawanan persahabatan Bola Sepak dengan Project FC di Pengkalan Hulu (Sepadan Perak Kedah).

Perlawan diadakan di Stadium Daerah Pengkalan Hulu. Pada sebelah petang pelawanan untuk bawah 12 tahun yang berakhir dengan seri dan malam bg umur bawah 18thn berakhir dengan kalah 3-0... adik aku baru umuq 13 thn bermain dengan bawah 18thn.. dasy
at gak tu... tp tak pa good exprience...

Kami bermalam di Ulu Lengong, kawasan rekriasi air panas yang menarik. Ada kolam sampai paras dada.. best gila berendam sampai kul 3 pg.. kawasan ni ada tapak berkhemah, chalet n domitri.. ada gk home stay yg disediakan.. ramai gila org.. so aku kongsi beberapa gmbar2 kawasan rekrasi ni.. 2 jam ja dari alorstar and daripada kampus USM KKj.. nnt aku aku nk g lagi... jom ramai2...


"Menikmati Alam Ciptaan Nya"

2 comments:

@f!ah said...
This comment has been removed by the author.
@f!ah said...

nampak cam best..tapi rasa geli la plak tgok ramai org berkongsi kolam..yeekk!!

ak yakin..mesti ko ada buang air teeettt! dalam kolam tu kan..

sapala mangsa yang malang terminum air teeett ko tu..kui3x..

neway sg klah still the best..huhu

Peta Pelawat