Tuesday, March 31, 2009

Tender Jawatan

Presiden - Tidak dipertandingkan

Timbalan Presiden - Terbuka kepada tender paling banyak, tp kalu bersalah dilarang bertanding

Naib Presiden - Tender yg bg banyak duit

MT- Jadi menteri tak tentu menang, yg penting tender termahal

Ketua Wanita - Orang tua lawan muda sahaja

Exco Wanita - terbuka tetapi tender paling mahal diutamakan

Ketua pemuda - Tander paling mahal jika didapati kalah kita akan kira sekali lagi sampai menang

Exco Pemuda - Tander paling mahal dan mampu menerima projek

Wakil Bahagian - Menerima tender yang paling mahal

Ketua Bahagian - Pandai agih projek daripada tender2 yg diperolehi

Ketua Cawangan - Sama macam ketua bahagian tetapi skop lebih fokus.. tetapi tender tetap tender..

Ahli - Sokong yang didapati salah mengamalkan rasuah pun tak pe.. yg penting masuk.. hahaha

Peringatan:
Dalam persatuan ini kalu di dapati bersalah oleh lembaga disiplin belum tentu salah di Makamah.

Alasan:
Organisasi mana-mana pun ade rasuah.. hahahahhaha.. dah kantoi ni la alasan..

7 comments:

pembelamelayu said...

not all organisasi ade rasuah
like our HEP, there no any rasuah issue
great job!!!

Ariff Redza said...

hahahahhaha... btul2.. setuju... kalu ade projek or program die (org HEP) akan kata saya ada kawan walaupun benda tempah kat kawan dia rm10 lebih.. kan.. kan.. kan...

Ariff Redza said...

bukan takde issue.. org dah malas nk amik kesah. sbb tu org malas nak g program hep.. kan.. kan.. kan.. yg penting die sorg ja ada kawan... the setiap kali tempah kat kawan dia lah yg timbul masalah macam2 kat program tu...

Anonymous said...

hep kita proksi rasuah.. ko pun sama pembelamelayu.. sbb tu menyokong parti rahsuah...

wan said...

salam...salam bloggers..salam reformahasiswa...kekandaku yang ku kasihi...terlebih dahulu gua nak mintak maaf kalau nak cakap sikit mengenai posting abang yang sebelum ni...mengenai kerajaan negeri PERAK dan kecelaruannya...mengenai surat perletakan jawatan itu..saya rasa abang kena perbetulkan sbb ianya dalam proses pembicaraan...x habis lagi...dan kalau abang nak kan maklumat mengenai kesahihannya...abang rujuk kat sini

http://www.harakahdaily.net/bm/index.php?option=com_content&task=view&id=19203&Itemid=28

...kolum ini ditulis oleh seorang peguam kalau x silap saya..

salam reformahasiswa...salam

Ariff Redza said...

tq brader wan..

south_mafiaz said...

salam..
bro gua salute sama lu..
kalau dulu lu and the geng salute kat gua kan..
tp skrg gua salutre kat lu plak...
and now u r showing yr glitters..
keep going bro..
byk isu yg bole dibahaskan..
apa lgi bro, lps grad ni lu kedepan plak..
fight kaw2...
gua jupe lu di SANA..

Peta Pelawat