Sunday, September 14, 2008

Liga Sepanjang Sem

1. Aku teringat mase kat matrik dulu aku penah buat liga bola sepak 9 sebelah yang mana kita main dalam satu sem. tiap2 petang ada game and weekend terpilih.

2. More then 40 team yang amik bahagian. Student, lecturer, staf, pak cik cleaner, abg2 kantin suma main. Yuran masa ni RM50, referee, setiap team kena hantar wakil n kita buat jadual tugas. Pak Halim, Referee KFA jadi penyelaras sbb dia pun staff KMK masa tu.

3. Selama 3 bulan liga ni berjalan, tq kepada semua sahabat, aku paling igt syed kuliah mate aku.. jadi penyelaras referee, pening dia.. welldone bro..

4. Dalam masa liga ni berjalan, pasukan mula la buat jersi team masing2 and ada pasukan penyokong masing yang terdiri daripada ladies. Team aku, team kelas, penyokong salah sorg bakal isteri aku.. hahahaha.. teringt ang beng seng pun main, Ustaz faiz pun main... best2...

5. Yang aku tak leh lupa, ada team yang ponteng kelas pkui 4, alasan nak prepare ada game ptg.. hahhaha... siot je aku kena explain kat pengarah matrik..

6. Keputusan liga kami update setiap minggu, jadi ada papan kenyataan depan bilik aku (bilik Disable A2).. lepas update keputusan ja, penuh org p tgk...

7. Lagi satu setiap lecturer ada incharge or jadi manager team stdent and ada yang main ngan student.. sbb objektif mento -mentee ngan lecturer masa nie hambar skit.. so aku involve kat lecturer dengan student, ada lecturer yang caring pasai team siap belaja makan lagi oo. tanye pasai study.. atleast hubng lebih akrab..

8. Kepada ajk tq.. kita punya jamuan sampai 3 kali, silap tak bg t-shirt 2.. takpe janji dapat makan and dapat t-shirt and sijl.. tq jimie JPP sukan masa nie yang bantu aku dr segi kewangan n support macam ajk..

9. Aku bercita-cita gak nak buat kat usm.. tunggu... may be liga futsa,l lepas padang futsal jaya di rasmikan.. may b, team ajk 1986 boleh jadi penganjur kot.. darisegi pengurusan aku nk tlg.. apamacam???

10. akhir sekali, liga kmk berakhir dengan student kalahkan staff.. en KJJ sepak penalty tak masuk.. piece.. heehhehe....

" Liga Futsal Engineering Bakal Bermula"

1 comment:

Anonymous said...

aku rindu kjj!haha.

Peta Pelawat