Tuesday, July 7, 2009

TESCO yang pelik..

Setiap kali aku p TESCO, tak kira lah TESCO Alor Star ka TESCO Penang ka, TESCO Extra ka, TESCO Seberang Jaya ka.. Benda ni pasti belaku.. Apakah benda itu???? bila kita dah beratur di Kaunter panjang-panjang, tp kalu malam dia cepat sikit sbb Q buster berfungsi tp siang kena beratur panjang. Then time nak bayar, mesti ada item yang aku amik tak dak kod bar.. Jadi takleh bayar atau aku kena g amik item tu yang ada kod bar.

Selalunya aku tak amik item tu, malas ma nak cari.. dah la TESCO tu 'kecik'.... yang musykilnya runner takdak ka??? and kenapa benda ni slalu terjadi??? Aku tak dapat nak ulas daripada pihak TESCO, sbb aku pun tak tau macam mana item2 ini di selengara... cuma yang aku dapat beri komen di Pihak penguna mcam aku..

Kepada pengguna, lepas ni kalu membeli belah di TESCO, pastikan barang2 yang diambil tu mempunyai KOD BAR, kalu tidak takleh nak bayar atau kena p amik barang yang sama yg ada kod bar ( kena tunggu lagi) ...Itu saja yang mampu dilakukan setakat ini... sekian...


No comments:

Peta Pelawat