Friday, July 3, 2009

Jamuan Makan malam di BNS TURAG

Lama aku tak update story dalam blog... bz dengan mcam2 kerja... Hari ni aku nak kongsi pengalaman aku menghadiri jamuan makan malam di BNS (bangladesh Naval Ship) Turag pada awal Mei dulu.

Kapal ini baru selesai exersice di Singapore bersama navy daripada beberapa negara lain, dan singah di pelabuhan butterworth.. dan secara tradisinya, jamuan makan malam akan diadakan, Panglima Wilayah Laut 3 turut dijemput.. Aku mewakili pegawai staf KD Sri pinang telah berpeluang ke majlis ini .

Persahabatan turut terjalin dengan pegawai Navy dari Bangladesh, iaitu Leftenan Imtiaz dan Leftenan Muda Saiful.. Aku bawa depa round2 penang dan introduce Laksa dan Nasi Lemak.. dan masa nak balik aku beli durian bagi kat Lt M saiful.. Alhamdullillah.. kami still berhubung melalui YM dan email.. turut bersama aku ke Kapal ni ialah Sobra, Ana dan Wati.. Dibawa adalah beberapa keping gambar ketika di atas BNS TURAG.:

No comments:

Peta Pelawat